„Nie wolno niczego nie robić tylko dlatego, że nie można zrobić wszystkiego.” Turgieniew

„Nie wolno niczego nie robić tylko dlatego,  że nie można zrobić wszystkiego.” Turgieniew
Magdalena Teresa Reczulska

Magdalena Reczulska - Nauczyciel wspierający

Łódź, Poland
Pedagog specjalny, nauczyciel wspierający w klasie I.

Obserwatorzy

sobota, 30 stycznia 2010

Galeria Waszych prac - macie ochotę???





Kochani!!!
Już wkrótce w tym miejscu zostanie stworzona GALERIA ANANASÓW Z "2 BE" KLASY.
Proponuję Wam mini wernisaż Waszych prac plastycznych. Już słyszę jak pytacie...."Proszę paaani...a co to jest wernisaż?" ;p I tu jest dla Was nowe, nadobowiązkowe zadanie domowe. To trudne słówko sprawdzamy w słowniku wyrazów obcych, w internecie lub pytamy rodziców...może przy okazji poopowiadają Wam o galeriach sztuki (np. tak sławnych jak Luwr w Paryżu), albo namówicie Ich na małą wyprawę do galerii sztuki w Łodzi...Wkrótce ferie, więc może...
Obiecuję umieścić więcej fotografii, jak tylko wyzdrowieję...na dzień dzisiejszy, praca Kubusia Kowalskiego, którą otrzymałam wczoraj, jako osłodę na moją niedyspozycję.
Dziękuję i proszę o jeszcze. Do zobaczenia wkrótce.
;)

1 komentarz:

  1. Chciałam i mam...podzielę się z Wami tą radą, bo w sezonie grypowym przyda się każdemu ( po cichu się przyznam, jestem dumna, że zasłużyłam sobie na takie wsparcie moich drogich Rodziców):

    ANGINKA dopadła Cię? Nie martw się, to ma swe zalety... Całymi dniami czytaj gazety, oglądaj talk-showy i telenowele, nauczysz się
    i pośmiejesz wiele. Jedz dużo i niech wszystko robią za Ciebie, przecież musisz oszczędzać siebie! Na nogi staniesz szybciutko, do pracy wrócisz raniutko.

    "Ach pozbądź się tej zmory! Do łóżka się kładź,
    i babci się radź.
    Domowa mikstura, to wcale nie bzdura. Mleko gorące, czosnek i miód, to gwarantowany cud!"

    Posłuchałam...i grzecznie leżę.

    Dziękuję za wsparcie p. Edytko, od razu czuję się dużo lepiej!!!

    OdpowiedzUsuń

Magdalena Teresa Reczulska

Magdalena  Teresa Reczulska
Nie wolno niczego nie robić jeżeli nie można zrobić wszystkiego. Turgieniew