„Nie wolno niczego nie robić tylko dlatego, że nie można zrobić wszystkiego.” Turgieniew

„Nie wolno niczego nie robić tylko dlatego,  że nie można zrobić wszystkiego.” Turgieniew
Magdalena Teresa Reczulska

Magdalena Reczulska - Nauczyciel wspierający

Łódź, Poland
Pedagog specjalny, nauczyciel wspierający w klasie I.

Obserwatorzy

poniedziałek, 5 października 2009

ZŁOTE MYŚLI



Mistrzem obserwacji sytuacji zarówno edukacyjnych jak i życiowych jest Patryk. Zaraz za nim plasuje się Maciuś. Oto kilka złotych myśli naszych dzieci kierowanych pod adresem autorki blogu.

*

Spóźniałam się z wyjęciem podręczników dla Patryka, który już mało cierpliwie zawołał...
- Paaani Magdo!
- Już idę Słoneczko, ale ze mnie gapa....Na co Patryk rzecze:
- Pani Magdo, przecież nikt nie jest doskonały...

**
Jedziemy na wycieczkę do "Ortofrajdy". W busiku jest dość ciasno. Chłopcy: Patryk i Gabryś siedzą przy mnie w drugim rzędzie foteli. W pewnym momencie wstałam i odwracając się do chłopców tyłem, pomagałam komuś rozwiązać jakiś drobny problem. Po krótkiej chwili Patryk mówi do mnie, bardzo poważnie, tymi słowy:
-Pani Magdo, powinna Pani zacząć racjonować sobie żywność....;)))
-Nie pozostało mi nic innego, jak przyznać dziecku rację.

***
Chłopcy rozmawiają o swoich planach związanych z posiadaniem dzieci|.
Patryk mówi:
-I tak nie będziesz miał dzieci przed ślubem. Nie dasz rady sobie ich urodzić bez dziewczyny....

****
Godzina 8:00, przystępuję do sprawdzania pracy domowej...
-Macieju, poproszę o Twój zeszyt z pracą domową! Mówię poważnym i chyba innym niż zwykle głosem...
-Już, już, mówi Maciuś. A co Pani dzisiaj taka spięta.....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Magdalena Teresa Reczulska

Magdalena  Teresa Reczulska
Nie wolno niczego nie robić jeżeli nie można zrobić wszystkiego. Turgieniew